Inimene ja suhted

Inimene ja suhted

Olen täiesti tavaline mees, kes on kasvanud täiesti tavalises perekonnas koos õe ja vennaga ning tänu elu kingitusele on mul ka palju sugulasi. 
Praeguseks olen ma saavutanud 37nda eluaasta ning justkui peaksin olema elukogenud ja tark. Aga vastab tõele, mida rohkem Sa õpid juurde või koged, seda täpsemalt saad aru, kui mitteteadlikult on elu jooksul mingeid protsesse vaadeldud, tunnetatud, suhtutud ja siis ka käitutud. 

Tunnen uhkust, et mul on kolm imearmast tütart, kes oskavad elule positiivselt otsa vaadata, kuid tunnen ka vahel piina, et ma nende teel palju rohkem kaaslaseks ei ole senini olnud. 

Käesolevate mõtetega ei püüagi ma eitada enda elus toimunut vaid pigem püüan jagada siin enda mõtteid, mis mul nüüd on tekkinud. On need siis taipamised, loetud mõtted või ka vaadeldud selle pealt, mis mu ümber toimub. 

Ma olen nii tänulik kõigile neile inimestele, kes mu elus on olnud ja õpetanud mind. Olen tänulik nii nende õppetundide eest, mis olid täis ainult rõõmu kui ka nende eest, mis lõppesid valusalt. Taipan, et nad on siiski kõik mu enda poolt ellu kutsutud. Mõtted saavad tõesti teoks ja nendesse tuleb teadlikumalt suhtuda. Pead olema täpselt enda mõtetes kindel, millele enda energiat annad. 

Kindlasti ei pretendeeri ma tõele ja ainsale õigusele. Avaldades aga enda mõtteid, loodan ma tulevikus luua rohkem rõõmu ja õnne enda ümber kui raskuseid ja valu. Aidata läbi enda kujunemise enda lähedasi ja ka teisi, keda veel ei tunne. 

Me oleme jah sotsiaalsed olendid ja elame inimeste keskel, kuid me oleme "üksinda". Me tuleme perekondadest, kuid ikkagi see, mis Minuga või Sinuga toimub toimub, just nimelt sellega, kes seda praegu loeb. Ei loe seda keegi teine peale Sinu. Need mõtted, mis tekivad Sinu sees - need on Sinu omad. Me tuleme perest ja pere õpetab meile, kuid ikkagi - see, mis toimus, mis toimub on Sinuga. 
Tahangi öelda selle kõigega seda, et seda elu elad SINA. Sul ei ole mitte kellegi teise suunas näidata näpuga, olgu see väga hea või väga halb. Kui Sulle midagi praegu ei meeldi või meeldib - oled ikkagi  see SINA, kes seda kogeb ja muuta saab. 

Selle taipamiseni huvitaval kombel jõudsin ise täielikult alles praeguses vanuses. See tuli minuni läbi selle, et kaks aastat tagasi sõnastasin ma enda peamise soovi - saada endaga taas sõbraks, parimaks sõbraks, parimaks kuulajaks, kaasa mõtelajaks, fänniks. Kuigi ka veel senini löövad mul käitumises sisse mingid hetked, kus tahaksin läbi kellegi teise tunda rõõmu või uhkust - saan aru, et kõik see saab tulla vaid läbi enda. Alguse on saanud mingi uus etapp mu elus. 

Inimese parim suhe algab suhtest iseendaga. 




Kommentaarid

Populaarsed postitused